.2n acord Marc Rehabilitació Canva Def
text

Inscriute
Calendari laboral per a l'any 2018 del Conveni de treball de la Construcció i obres públiques (PENDENT DE PUBLICACIÓ)

Us informem que s'ha signat l'acta per la qual s'acorda establir el Calendari Laboral per l'any 2018 en els següents termes:

Les festes oficials són:

1 de gener (Cap d'any)
6 de gener (Reis)
30 de març (Divendres Sant)
2 d'abril (Dilluns de Pasqua Florida)
1 de maig (Festa del Treball)
15 d'agost (L'Assumpció)
11 de setembre (Diada Nacional de Catalunya)
12 d'octubre (Festa Nacional d'Espanya)
1 de novembre (Tots Sants)
6 de desembre (Dia de la Constitució)
8 de desembre (La Immaculada)
25 de desembre (Nadal)
26 de desembre (Sant Esteve)

Jornades d'ajust per excés d'hores (ponts), són: el 29 de març, 30 d'abril, 10 de setembre, 2 de novembre, 7 i 31 de desembre.

La jornada anual per l'any 2018 es fixa en 1736 hores, que equival a 217 dies de treball efectiu.

Aquest Calendari és orientatiu i ha estat confeccionat fixant com dates de vacances del 30 de juliol al 28 d'agost, ambdós inclosos.

La Festa del Patró es realitzarà el 18 de juny, i els tres dies festius de Nadal seran el 24,27 i 28 de desembre.

Manca assignar les dues
festes locals a proposta dels municipis respectius.

En el supòsit que les festes locals coincideixin amb dissabte, diumenge o qualsevol dels festius pactats en el calendari laboral, es traslladarà al primer dia laborable següent llevat de pacte en contra en l'àmbit de l'empresa.

Adjuntem l'acta signada pendent de publicació

fotonoticia 20171220155026 640

El president del Gremi de la Construcció del Vallès, Toni Palet, i el de la comissió Cerclemón, Santi Sánchez, acompanyats per diferents membres de les juntes directives, han donat aquest dimecres 3.000 euros per a projectes que investiguin el càncer infantil i juvenil.

Concretament s'han destinat a la iniciativa 'El meu company de viatge' que ha desenvolupat l'Hospital de la Vall d'Hebron, que prèviament havien promogut tres joves de Matadepera (Barcelona), segons ha informat en un comunicat.

El Gremi de la Construcció organitza anualment el Premi Solidari, que reconeix els projectes amb incidència al Vallès i que en els últims 13 anys han col·laborat amb 32.000 euros.

La dotació assignada a 'El meu company de viatge' són 3.000 euros, dividits a parts iguals entre el Gremi i Cerclemón, una decisió conjunta per incrementar l'ajuda en la investigació del càncer infantil.

La comissió Cerclemón, per la seva banda, ha destinat 1.500 euros més als projectes 'Mua Solidaris' i 'Tots contra la histiocitosi' perquè puguin desenvolupar la investigació en la leucèmia i la histiocitosi, unes quanties que són fruit de la tercera edició del Salta Solidari Cerclemón que va recollir 10.000 euros.

Joana Salvador entrega insígnia

El Gremi de la Construcció del Vallès va atorgar el passat dia 19 de desembre la insígnia d´honor del gremi a Joana Salvador en reconeixement a la tasca desenvolupada durant 45 anys com a secretària del gremi.

El guardó ha agafat per sorpresa a la Joana, que es trobava a la sala Joan Pujals de la Cecot per assistir al dinar de Nadal de la Junta del Gremi i que es pensava que l'homenatjat seria una altra persona.

Toni Palet, president del Gremi de la Construcció del Vallès, ha agraït a la Joana la tasca feta durant tots aquests anys com a secretària del gremi, i li desitja el millor en aquesta nova etapa que inicia en la seva vida. Joana Salvador va estar molt emocionada per la insígnia i va agrair aquest reconeixement. Va expressar que han estat anys molt difícils, de molta feina però que havia gaudit molt, que havia sentit i s´havia fet molt seu el gremi.

Nous avantatges 2

Nous avantatges en productes asseguradors per als socis del Gremi de la Construcció del Vallès

El Gremi de la Construcció del Vallès i Mapfre, a través de Hoya Corredoria d´Assegurances, han signat un acord de col·laboració per oferir productes asseguradors especials en preu i cobertura per als seus socis.

La oferta específica per agremiats inclou:

- Auditories asseguradores gratuïtes.
  - Pòlissa desenal.
  - Tot risc de la construcció.

- Responsabilitat civil per administradors i directius.
  - Responsabilitat civil general.
  - Assegurança mèdica.
  - Assegurança d´accidents de conveni.
  - Productes de previsió empresarial.
  - Autos.
  - Multirisc industrial.

Si esteu interessats en rebre més informació d´algun d´aquests productes, podeu posar-vos en contacte amb Núria Martí al número de telèfon 937361102 o al correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Esperem que aquesta iniciativa del gremi pugui ser del vostre interès.