Convotrobada
Dia 30 de juny a les 12 h., després de l'Assemblea General Ordinària del Gremi

Conferència a càrrec de l’Emilio Duró amb el títol “Pensa diferent: el que realment importa

La conferència es centrarà en 4 aspectes:
  • Adoptar una actitud mental positiva.
  • Preparar-nos per gestionar els canvis.
  • Assumir que som responsables del nostre destí.
  • Superar les pors per tenir una actitud vital que ens      permeti assolir l’èxit.
Per a fer la inscripció cal emplenar aquest formulari.

Benvolgut,
Aquest any complim 100 anys i com a Gremi ens sentim orgullosos d'haver-los construït amb treball, esforç, dedicació, compromís, adaptació...

Ara fa un segle es començava a escriure la història del Gremi... i avuí la prodrem conèixer gràcies al llibre editat amb motiu del Centenari i que presentarem el proper dia 15 de maig, a les 18:30h al Teatre Principal de Terrassa.

És un plaer per a nosaltres convidar-lo a aquest acte on també comptarem amb la conferència del reconegut economista del nostra país Sr. Xavier Sala-Martín. Seguidament podrem compartir un còctel de celebració.

L'acte comptarà amb l'assistència de l'Il.lustríssim Senyor Jordi Ballart, alcalde de Terrassa, i de l'Honorable Senyor Felip Puig, conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

El President del Gremi de la Construcció del Vallès i tota la seva Junta Directiva esperem poder saludar-lo personalment en un acte tant significatiu per a nosaltres.

Per a l'assistència a l'acte, és necessària la prèvia confirmació al telèfon 937361102 (Sra. Joana Salvador).

Assamblea General Ordinària

Senyors / senyores,
Us convoco a la propera Assemblea General Ordinària del Gremi  de la Construcció del Vallès, que tindrà lloc el dimarts 30 de juny a les 11.15 hores en primera convocatòria i a les 11.30 hores en segona, a la seu del Gremi, carrer Sant Pau, 6 de Terrassa, amb l’ordre del dia següent:
1.     Lectura i aprovació de l’acta de l’Assemblea anterior.
2.     Lectura i aprovació de la memòria d’activitats de 2014.
3.     Lectura i aprovació dels objectius per al 2015.
4.     Lectura i aprovació de l’estat de comptes del 2014.
5.     Lectura i aprovació del pressupost per al 2015.
6.     Torn obert de paraules.

Toni Palet Pérez
President
Com accedir a les licitacions que convoca l'Administració Local

En aquesta sessió aprofundirem i explicarem tots els requeriments que ha de presentar l'empresa per poder licitar una obra en l'Administració Local.

Amb el ponent Sr. Ernesto Garrido, consultor d'enginyeria civil i infraestructures coneixerem els documents, tràmits i gestions que s'han de realitzar per a aquestes accions.

Dia: Dijous 30 de gener 2013
Hora: 9:30 a 11:30
LLoc: Rubí Desenvolupament, Rambla Joan Miró, s/n de Rubí

Programa:
9:30: Recepció assistents
9:40: Benvinguda i presentació de la sessió, a càrrec del Sr. Joan Boada, assessor de Cecot i Jaume Buscallà, regidor de l'Ajuntament de Rubí.
9:45: Documents, tràmits i gestions que ha de presentar l'empresa per accedir a les licitacions de contractes menors i negociats que convoca l'Administració local.
La TRLCSP (text refós de la llei de contractes del sector públic, Reial Decret legislatiu 3/2011 del 14 novembre): introducció, contractes, procediments, terminis i imports
On trobar informació de licitacions?
Contingut de les ofertes
Procediment d'adjudicació de contractes menors i negociats
Execució de les obres
10.30: Torn obert de paraules

Si voleu assistir-hi, cal que envieu les vostres dades: nom, cognom, empresa, telèfon i correu electrònic, a l'e.Mail Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.